divendres, 10 de desembre del 2010

Què és?

És un projecte, anomenat eduCAT1x1que es desenvolupa als centres educatius a partir de diferents eixos:
- Tecnologies digitals per a alumnat i docents: cada alumne disposa d'un ordinador portàtil homologat.
- Recursos educatius en format digital: és via per facilitar la incorporació de les tecnologies digitals a la pràctica docent.
-Entorns virtuals d'aprenentatge (EVA): ve a ser una mena de campus virtual del centre, que és a la vegada una via per a la introducció dels canvis metodològics que s'esmenten més amunt.
-Recursos i serveis educatius que resideixen a Internet: aquest projecte promou tant els recursos educatius com els programes que ajuden a gestionar-los, siguin a Internet.
-Connectivitat a les aules: aquestes tenen connexió a Internet mitjançant una xarxa específica per a tots els ordinadors que subministra l'ample de banda necessari per al treball d'alumnes i docents
-Formació del professorat: el Departament d'Educació disposa d'una oferta específica de formació ( explicat en una altra entrada)

 

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada