dilluns, 29 de novembre del 2010

Debat amb el Professor Pere Marquès

A continuació, podem observar un debat debat sobre la introducció dels llibres digitals a l'aula. És una experiència a Catalunya, i com podem veure en parlar el professional Pere Marquès, que és professor.


Els alumnes opinen a la Radio

Aquesta reproducció és del programa de radio Taller Aula Radio.

Podem escoltar als alumnes de 4t d’ESO de l’institut IES Rubió i Ors que discuteixen i ens donen la seva opinió sobre el Projecte 1x1.


Cinc cèntims del Projecte 1x1

Un dels primers dies de l’assignatura de Gestió de la informació i TIC, ens van ensenyar a utilitzar un programa que es diu PREZI, i amb aquest, vam fer una presentació del Projecte 1x1.

A continuació podeu veure la presentació, on se’n fan cinc cèntims del projecte, i així mica en mica ens anem endinsant a conèixer aquesta nova iniciativa.


Presentació

Des de l’assignatura de Gestió de la informació i TIC ens van proposar de fer una Blogosfera, és a dir, un blog on hi poguéssim accedir tots els membres del grup per a penjar-hi informació.

El nostre grup, està format per la Marta Salvo, la Joana Pascó, la Cinta Pascual i la Marta Lairisa.

Nosaltres, vam decidir que seria interessant poder fer aquest treball sobre el Projecte 1x1, ja que és un tema d’actualitat i pensem, que com a futurs docents hem d’estar informats.

Doncs bé, dit això, us convidem a que visiteu el nostre blog, on podreu estar al dia del PROJECTE 1X1 !!

diumenge, 28 de novembre del 2010

Presentació