Curs 2009-2010:
El projecte eduCAT1x1 es va iniciar el curs 2009-2010 amb la participació voluntària de 70 centres. Al llarg del curs s'hi van afegir, en diferents etapes que s'han denominat administrativament “onades”, nous centres públics i concertats d'arreu de Catalunya.
Primer trimestre curs 2010-2011:
Durant el primer trimestre del curs 2010-2011 es porta a terme el desplegament fins a un total de 616 instituts, dels quals 369 (59,9%) són públics, 244 (39,6%) concertats i 3 (0,5%) de titularitat municipal.
Nova incorporació de centres
La Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat ha iniciat un procés perquè nous centres puguin incorporar-se al Projecte eduCAT1x1. La inscripció, que ha de ser aprovada pel Consell Escolar del centre, es podrà realitzar entre el 25 de novembre i el 31 de gener de 2011. Al llarg del segon trimestre escolar es duran a terme totes les adaptacions tecnològiques i didàctiques que implica l'ús intensiu de les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC) a les aules.
Aquesta fase d'adaptació està orientada a facilitar la plena operativitat per al curs 2011-2012. Els cursos convocats a incorporar-se són els de 1r i 2n d'ESO d'enguany que podran fer servir els recursos d'Internet i els recursos educatius digitals que el Departament posa a disposició de tota la comunitat educativa mitjançant els portals educatius, la plataforma Àtria i les aplicacions ARC (Aplicació de Recobriment Curricular) i Alexandria (seqüències curriculars per a Moodle).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada